При връщане на стоки, продуктът предмет на връщане трябва да е в оригиналната си търговска опаковка, без следи от употреба или нарушаване на цялостната форма и търговски вид на стоката.
Връщането на стоката е за сметка на клиента, задължително с опция преглед и тест.
Връщането на продукта се заявява с изпращане на попълнен формуляр за връщане ( http://www.avtochasti-lada.bg/index.php?route=account/return/add ), който се разглежда и одобрява от представител на www.avtochasti-lada.bg.
Заявка за връщане може да бъде попълнена в рамките на 3 дни от датата на доставката. Заявки за връщане на стоки, изпратени след този срок, няма да бъдат приемани. Попълването на заявка за връщане е задължително условие, за да се приеме стоката обратно.
Връщане на стойността на заплатени стоки или замяна на стоки се извършва едва след проверка на върнатите части от страна на представител на сайта и констатирана липса на повреди или белези по частта и констатиране на произхода на частта (произход, оригиналност, евентуална подмяна с друга част). Връщането на суми по направени поръчки се осъществява в срок от 14 дни, с паричен превод по Еконт, като таксата за възстановяване на сумата е за сметка на клиента.
Възстановяване на суми по плащания направени с банкови карти се извършва в срок от 14 дни след осчетоводяване на плащането, чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането.
В случай, че клиентът се възползва от опцията "преглед" в офиса на куриерската фирма и приеме стоката без забележки, се счита, че клиентът се е съгласил с отсъствието на козметични и транспортни дефекти, както и със съответствието на направената поръчка с доставените части.
Стоките задължително трябва да бъдат върнати в оригиналната опаковка, в която са били получени.
Стоки за връщане
Стоки, които не могат да се върнат:
- Авточасти, които са били монтирани и демонтирани
- С нарушена цялостна форма и търговски вид
- Повредени или подменени
- Дефектирали при некачествен монтаж